Broszura korporacyjna FCA
57 Obowiązkiem spółek jest kształtowanie kultury prowadzenia przedsiębior- stwa ze świadomością, że jego trwały rozwój i wzrost zysków są podstawo- wymi elementami tylko wówczas, gdy występują w zrównoważonej formie. Odpowiedzialny biznes to podejście strategiczne, oparte na zasadach dia- logu społecznego i poszukiwaniu rozwiązań korzystnych zarówno dla przed- siębiorstw, jak i całego otoczenia, pracowników, wszystkich podmiotów i społeczności, w których firmy działają. „Jesteśmy przekonani, że wartość międzynarodowej organizacji takiej jak nasza, wiąże się z odpowiedzialnością za środowisko naturalne, z szacunkiem dla ludzi, z uczciwością i przejrzystością w relacjach handlowych, a także z umiejętnością pozytywnego oddziaływania na społeczności lokalne. Postęp, jakiego już dokonaliśmy na tym polu, i cele, jakie sobie stawiamy na przyszłość, są gwarancją zarówno dla FCA, jak i dla wszystkich interesariuszy Grupy, że tzw. „dobre praktyki” nie będą uzależnione od indywidualnych decyzji, ale będą zawsze stanowiły integralną część strategii biznesowej realizowanej przez Grupę”. JOHN ELKANN, Chairman
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Njg3OTI4